kernwaarden

Ruw

Ruwheid zorgt voor een zekere mate van kwetsbaarheid en eerlijkheid in onze werkwijze en communicatie, wat het mogelijk maakt om de diepte op te zoeken en sterkere relaties te vormen met onze partners.

Energiek

Onze energieke benaderingen van projecten maken ruimte voor een gevoel van opwinding en het activeren van passies.

Dit resulteert in boeiende en dynamische inhoud in het werk dat wij met onze energie uivoeren.

Authentiek

Authenticiteit staat centraal voor eigenheid en transparantie. Dat vertaalt zich naar ongezouten meningen en eigenheid van producties.

Dit resulteert in een sterke vertrouwensband en geloofwaardigheid bij belanghebbenden, onze professionals en het landschap van urban culture in Nederland.

Live

De waarde van leven in het huidige moment kan een frisse, spontane energie in het creatieve proces brengen, wat resulteert in onverwachte en innovatieve ideeën.

Het integreren van deze kernwaarde in iemands werk bevordert de kwaliteit van de output en leidt tot waardevollere carrières in het urban landschap.

kernwaarden

Neem contact met ons op.

Because Urban is all about community. Each one, teach one.

Stichting Sample Culture

info@stichtingsampleculture.nl